poniedziałek, 28 marca 2011

modowe "must have" ciąg dalszy ;)

Ciąg dalszy modowych nowości ;)
Tym razem kolej na Pull& Bear, oczywiście ceny nowej kolekcji przekraczają moje najśmielsze oczekiwania ;( ale cóż...ja czekam na wyprzedaże wiosenno-letnie i będę polować na:

tak!tak! na letnią sukieneczkę w kolorze ecru i kuferek podobny na tym zdjęciu powyżej :)

Zdecydowanie moim sklepowym faworytem w Polsce jest Vero Moda. Kupuję (jeżeli mnie w danym miesiącu stać) tam bluzeczki, sukienki, swetry- a spodnie jedynie w Bershce lub Stradivariusie- bez mierzenia, wiem że dany rozmiar będzie dla mnie ok, ale wróćmy do Vero Mody. Jak zwykle VM proponuję bardzo uniwersalne, świetnie skrojone rzeczy, które można nosić przez kilka sezonów. Ja szczególnie upodobałam sobie kilka z nich:
Idealna spódnica na niedziele i do pracy w bardzo modnym lekko pomarańczowym kolorze i do tego biała bluzeczka z bardzo ciekawym zawijanym rękawem.


Super modny żakiet- jeansy+ t-shirt i wychodzisz. super rozwiązanie by wyglądać modnie nawet gdy się nieziemsko spieszysz np. na uczelnie;)

Zeszłoroczna kolekcja H&M Garden Collection była dla mnie objawieniem- nie przesadzam, mam chyba wszystkie sukienki z tej kolekcji a w tym roku...hmmm jak dla mnie Bon prix w trochę lepszym wydaniu- jedynie na co zwróciłam uwagę to sukienka w stylu safari z przedłużonym stanem, może wyglądać ciekawie oraz pleciony kapelusz. Myślę że ciekawie może on wyglądać w zestawieniu z sukienką w kwiatki i jeansową kurteczką.
cena kapelusza 29 złotych- nie jest wygórowana, sukienka to ok.99 złotych...więc jak na mnie trochę za dużo...;/

Natomiast Oysho (!!!!!) po prostu kocham za nową kolekcję- gdybym mogła wykupiłabym cały sklep!!! tak! to jest to na co czekałam- pięknie, ultra kobieco, odważnie, romantycznie, drapieżnie, zmysłowo i letnie!!! Piękna modelka jest dla mnie sama w sobie inspiracją...:)

Podobno Zara jest wyznacznikiem mody dla ubogich- cóż jestem więc uboga i to bardzo bo mnie nie stać na ciuchy z Zary z nowej kolekcji- ja czekam na wyprzedaż ale już teraz czerpie inspiracje ;)

Obowiązkowy klasyk znów powracający to paski w jaskrawych kolorach, ja dla Was wybrałam t-shirt z nowej kolekcji Zary (90 złotych)
super rozwiązanie dla wysokich dziewczyn (takich jak ja)- balerinki w jaskrawo czerwonym kolorze, zawiązywane w kostce czyli jedynie dla dziewczyn o bardzo szczupłych nogach:)
bardzo fajny krój sukienki- kolor nie zachwyca-ja wybrałabym jakiś jaskrawy odcień pomarańczy lub różu...
bardzo modna bluzeczka tego sezonu-mi spodobał się jej krój i zestawienie z krótkimi jeansowi spodenkami :)
i na koniec mój wieczorowy faworyt- zmieniłabym jedynie te brzydkie czarne buty na jakieś ultra kobiece szpilki i noc jest moja ;)

Oczywiście tak jak w przypadku Zary nie stać mnie również na rzeczy z River Island ale nawet jeżeli miałabym głodować miesiąc na pewno w mojej szafie znajdzie się:
ten strój kąpielowy, który idealnie powiększy moje mało okazałe atuty kobiecości oraz:
te mega wysokie sandałki- bo są po prostu urocze- a ja kocham buty ;)

i gumowe balerinki za 70 złotych w których się zakochałam :)

tak więc to na tyle z moich "must have" pomysłów.
jak Wam się podobają???

1 komentarz: