poniedziałek, 28 marca 2011

modowe "must have"




Z racji tego że na blogach modowych, które z wielką uwagą przeglądam- dziewczyny zamieszczają wiosenne przeboje ze sklepów. Postanowiłam nie być gorsza i ja również proponuję Wam moje "must have" na sezon wiosna- lato 2011 ;)

Kolekcja Reserved na ten sezon nie zachwyca. Magda Frąckowiak występująca w tej kampanii jest jednak zachwycająca- szczególnie na tym zdjęciu. Prezentuję synonim kobiecości i naturalnego piękna. Ja dla siebie z tej kolekcji wybrałam pomadkę w ostrym różowym kolorze oraz bluzeczkę w stylu marynarskim- podoba mi się zestawienie tego z rozkloszowaną spódnicą- ja już taką posiadam- ale Was zachęcam do kupna
takiej :)





Kolejną wiosenną propozycją dla Was i dla mnie zaprezentowała firma posiadająca sklep w hipermarkecie Tesco- F&F. Można tam dostać rzeczy gorszej lub lepszej jakości w różnej cenie od 20 do 200 złotych. Ja poluję na sukienkę (zdj. u góry) w czarnym kolorze w stylu Coco- moim zdaniem idealna na wiosenne wieczory.

Kolekcja Stradivariusa jak zawsze urocza i dziewczęca. Ja dla siebie wybrałam spodnie o takim kroju w kolorze prezentowanej torebki- mam już podobne z Bershki w uniwersalnym jasno brązowym kolorze więc postanowiłam zaszaleć z kolorami :) cena ok. 130 złotych ;0

Postawiłam też na luźną koszulkę w kropeczki (nr. 1) która zapewne będzie idealna w gorące dni- była dość droga ok.99 złotych- dlatego proponuję Wam poszperanie w dobrych lumpeksach. Na pewno znajdziecie tam podobne. Ja mam już 3 takie z ciucholandu, ale tej nie mogłam się
oprzeć :) oczywiście Stradivarius.


















Bershka zaproponowała nam hippisowski nastrój tego lata. Mi do gustu przypadło zestawienie spódnicy w drobne kwiatki z uniwersalnym jeansem. Posiadam już obie te rzeczy i myślę że je razem połączę :)
a oto moja spódniczka z Asos- kupiona na allegro za 50 złotych:
Co o niej sądzicie??? i jak Wam podobają się moje propozycje??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz