poniedziałek, 28 marca 2011

vintage czyli coś starego, coś nowego

Hej.

Postanowiłam dzisiaj poszperać na allegro. Oczywiście zajrzałam do moich ulubionych sprzedawców a tam jak zwykle coś dla oka, coś dla duszy- oto kilka moich ulubieńców;)
czyli love vintage w najlepszym wydaniu :)
Mi najbardziej przypadła do gustu jaskrawa spódnica w bardzo przystępnej cenie podobna do takich jakie widziałam w Zarze...


sklep na allegro u niejakiej aneczki wypatrzyłam już dawno temu- można tam spotkać na prawdę ciekawe bluzki, spódnice i spodnie.
Mnie zaciekawiła koronkowa mini sukienka w czarnym kolorze:

użytkownik tego konta chyba wie "co w modzie piszczy"- najlepsze marki w dość niskich cenach.

dziewczyna, która sama szyje bardzo ciekawe rzeczy- ja jestem jej fanką
po prostu dzieło sztuki :)

bardzo ciekawe zestawienia ubrań w dobrej cenie- mam parę na prawdę fajnych rzeczy...
ja upatrzyłam sobie ciekawą sukieneczkę...

zapraszam na aukcję- można "upolować" ciekawe rzeczy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz