wtorek, 19 kwietnia 2011

Piosenka na dziś i kilka książek :)

Chodzi mi po głowie:

W ostatnich latach utarł się pogląd, że o tym co dzieje się w otaczającym nas świecie, ludzie dowiadują się dzięki mediom elektronicznym. Gazety i czasopisma czytają wtedy, gdy chcą pogłębić informacje. Wychodzą z założenia po co kupować gazety, skoro szybciej i wygodniej informują: radio, telewizja, internet. A ja naiwnie chce Was namówić do czytania... książek (!!!) 
Może spodobają Wam się moje propozycje i sięgnięcie po nie w najbliższym czasie:
 może coś wybierzecie dla siebie.

2 komentarze:

  1. Świetny post, jestem za !: )
    I polecam książkę "Psychologia miłości" Wojciszke :)
    http://jeilliebean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki bardzo ;) a czytałam czytałam "psychologię ..." super książka- również polecam :)

    OdpowiedzUsuń