poniedziałek, 28 marca 2011

polecam :) trochę tego i tamtego

Hej, hej...

a ja mam dla Was propozycje sklepu ze wszystkim i dla każdego- nanu-nana. Sklep dostępny jest we wszystkich większych galeriach, centach handlowych...każdy znajdzie tam coś fajnego do domu, dla znajomego, na urodziny...ja ostatnio zaopatrzyłam się w 2 talerzyki, podstawkę do świecy i odświeżacz o zapachu magnolii...hmmm...polecam :)


drugi sklep z na prawdę super dodatkami do domu to FLO- http://www.flo-store.com/ oczywiście nie porównywalnie droższy ale czasami mają super promocje i można załapać się na coś fajnego --->http://www.facebook.com/weloveflo :)
ja poluję na naklejki na ścianę do pokoju i na kotarkę do prysznica...widziałam już bardzo fajne właśnie we Flo ale muszę uzbierać pieniądza na nie...ostatnio kupiłam kosmetyczkę w kształcie kokardy i mega fajną szklankę (jutro wkleję zdjęcia)
a oto kilka ciekawych pomysłów z FLO:
a to wzór naklejek jakich poszukuję:) lub podobnych...

na razie to tyle ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz