poniedziałek, 28 marca 2011

kolejny nudny blog o modzie i życiu

Witajcie.


Długo się zastanawiałam czy założyć kolejny blog o modzie, kosmetykach, książkach ogólnie o życiu. Nowe blogi powstają jak "grzyby po deszczu" prawdopodobnie zainspirowane blogiem Kasi Tusk, który nota bene uwielbiam czytać...cóż może ja ja jestem jak ten grzyb który postanowił Wam coś przekazać swoimi wypocinami...
Zawsze się zastanawiałam od czego zacząć pisać blog i nie myśląc długo stwierdziłam że może na początek się przedstawię ;)
Mam na imię Agnieszka. Mam 23 lata. Studiuję. Mieszkam w Gdańsku od 4 lat. Poza tym startuję na ASP- więc można powiedzieć że mam artystyczną duszę...hmmm myślę że to na początek wystarczy.


1 komentarz:

  1. 1-wszy koment ode mnie. nie środkuj każdego tekstu :) do lewej też jest spoko

    OdpowiedzUsuń